Fogyókúra-tanácsok Garciniával


fogyokúra koplalás nélkül

Életmódtanácsok

Testi-lelki egyensúly

A testsúly az egészség része, tehát életünk egyenletében úgy van szerepe, hogy a testi és a lelki egyensúly is felborulhat miatta.  A fogyókúrás  diéták tömegesen azzal biztatnak, hogy a szénhidrátok korlátozásával vagy ha sok káposztalevest eszünk, a kilók lemennek rólunk. Ha mégsem sikerül, akkor vagy szidjuk a recept kitalálóját, vagy legyintünk egyet: persze az én génjeim olyanok, hogy a levegőtől is hízok. Pedig a természet törvényei minden esetet megmagyaráznak. Csodák nincsenek, de az anyagmegmaradás elve még a legkonokabb gének esetében is igaz. Ha egy bizonyos számú kalóriát elégetünk, és azt nem fedezzük étellel, itallal, akkor testünk raktáraiból fogjuk elhasználni. Tehát a kalóriák mindenképpen számítanak. Az extra kalóriákat kell lecsökkenteni, ami észrevétlenül kis nassolásokkal, édes vagy alkoholos italokkal hozzáadódik a szigorúan vett kalóriaszegény diétánkhoz. Emellett nem mindegy, hogy fizikai aktivitással mennyi kalóriát égetünk el egy nap.

Célkitűzés

Ha egyszer megértjük az egyenletet, akkor készek vagyunk kitűzni a célt testsúlyunk csökkentésére. Tervet készítünk, hogy célunkat elérjük. Emlékeztetlek, hogy nem vagy egyedül!. Orvosod, családod és barátaid támogatására számíthatsz. Tervezz ésszerűen: számíts arra, hogy a nehézségeket, szituációkat hogyan kezeled majd, amelyek elhatározásodat nehezítik, valamint elkeserítő kudarcok is bekövetkezhetnek.
Ha a súlyod miatt már egészségi problémáid vannak, akkor az orvos a legdrasztikuksabb súlycsökkentő eljárásokat is kénytelen ajánlani, ezek közé tartozik a sebészeti beavatkozás, vagy komoly gyógyszerek. Ezeknek persze megvannak a potenciális veszélyei, nem csoda, hogy az ilyen komoly beavatozás csak utoljára jöhet számításba.
Ne feledd azonban, hogy a sikeres lefogyás azzal kezdődik, hogy komolyan rászánjad magad, hogy tartósan változtass az étrendeden  és a fizikai aktivitásodon.

Az egészséges testsúlykontroll aranyszabályai

Ne koplalj, azonban ne is edd magad degeszre! A koplalás eredménye az, hogy rosszul leszel és szervezeted felemészti még a belső tartalékaidat is!
Pár napi koplalás után megnő az étvágyad és akkor búcsút mondhatsz a testsúly-csökkentő célodnak!
Legjobb ha naponta többször keveset eszel (4-5 alkalommal), a rohanó világban a reggeli, ebéd és vacsora fontosságáról se feledkezz meg!
Kerüld el az esti kalóriabombákat, amik az úszógumikat növesztik! Alvás előtt már nem tudod lemozogni a kalóriatöbbletet, így inkább ezt az ötletet felejtsd el!

fogyokúra koplalás nélkül

A folyamatos vízveszteségről (izzadás és légzés miatt) gondoskodni kell,
ezért napi 2-3 liter folyadék utánpótlása szükséges, hogy a szervezetből a méreganyagok kimosódjanak és így nem tudnak a zsírszövetekben
elraktározódni.
A víz kalóriamentes, és a vizelettel együtt távozik a szervezetből , egyfajta
teltségérzetet is okoz. Kevés folyadékbevitelre a szervezet úgy reagál, hogy a sejtek körül egy koleszterin tartalmú védőburkot alakít ki, ezzel védi a szervezet a folyadékszegény sejteket.
Ne feledkezz meg a testmozgásról sem! A szaunázás a hiedelemmel
ellentétben nem fogyaszt, csak vizet veszít a szervezet, azonban pl. a kocogás vagy
a gyors ütemű kocogás alkalmával izzadunk, ezáltal a testünk lehűl, a zsírpárnáink pedig felhasználódnak a mozgáshoz!

fogyokúra koplalás nélkül

Testtömeg-csökkentési szándékod esetén az állóképességet fejlesztő gyakorlatok nagyon hatásosak (kerékpározás, túrázás), ezek hosszú ideig tartó közepes intenzitású testmozgásnak számítanak és egy idő elteltével megfigyelhető a különböző testtájakon is az eredményes testtömeg-csökkenés!

Hogyan kezdjem el?

A cél kitűzése után következik a megvalósítás módjainak kiválasztása. Önismereted alapján kell az étrendet és a fizikai mozgás mennyiségét és intenzitását megválasztanod. A siker titka, hogy következetesen haladj a cél irányába. Kevésbé valószínű, hogy megszegd önmagadnak tett ígéreted, ha a célt reálisan választod meg, a környezeted nem csábít kilengésekre és ha nem szenvedsz, nem kell küzdened szervezeted kívánalmai ellen. Számításba jöhetnek a fogyasztó diétákat segítő pirulák, gyógyszerek, étrend-kiegészítők.

Miért ajánljuk a fogyókúra mellé a Garcinia.Arany termékünket?


A Garcinia-Arany összetevői tudományos megalapozottsággal lettek kiválasztva, ajánlott mennyiségüket, hatásosságukat klinikai vizsgálatok igazolták. A Garcinia-Arany étrend-kiegészítő hozzájárul a fogyókúra eredményességéhez azáltal, hogy az étvágyat csökkenti, a fogyókúrázó személy kevésbé szenved és nem vágyakozik többet enni, mint amit elhatározása szerint kijelölt magának. Ezen kívül a zsírégetést is hatékonyabbá teszi.

Hatékony és szenvedésmentes fogyókúrát kívánunk és biztatunk, ne add fel, az eredmény önbecsülésedet, önbizalmadat, közérzetedet fogja megjavítani amellett, hogy egészségednek sokat használ, ha megszabadulsz a felesleges kilóktól! Sokunknak sikerült, sikerülni fog Neked is!

 A fogyasztó étrendekről, diétákról a következő oldalon olvashatsz. (Kattints!)